washed out

hej jag tänkte bara lägga upp min spotify så alla kan lyssna öronen av sig på all awesome musik.

Det är sjukt konstigt men det känns verkligen som att det är torsdag för mig idag. hur mycket jag än VET att det är onsdag så fattar jag det lixom inte och förbereder kroppen på en dag på Belle Visage imorgon. vi har bytt plats på skoldagarna så allt är bak och fram.

I vilket fall som helst så hade jag en kick ass dag idag med sköna lektioner och ett tidigt slut på skoldagen
Efter det gick jag, Josefin och Amanda på Charm och drack kaffe och bara snick snackade.
Det är sjukt vad mysigt det kan vara.
Blir dock galet irriterad på INs toaletter som alltid lyckas vara ur funktion, precis när jag halsat i mig min trejde kopp kaffe och verkligen behöver en toalett som allra mest.

haha jag går runt i mina nya skor hela tiden nu när jag är hemma. jag måste träna upp mina mesiga "klack muskler" i fotlederna.
måste se sjukt fult ut när jag glider i klackskor och morgonrock.

men nu ska jag kila.
uppdrag granskning börjar och det är min käre far som gjort avsnittet.
tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0