till minne av

"nu har jag ingen pojkvän och han har ingenting på
förhållande statusen, förhållandevis glad
posar på stranden med armen runt något retard.
"

alexis, fucking amazing.
sitter och försöker plugga körkort. går inte så bra, får alla rätt på körkortonline.se men orkar inte göra faserna. jag vet, fucked up. jag vill ju ha körkort! verkligen, skulle vara asfett. men jag har liksom tappat lusten, som med allt annat. känns som om musten gick ur mig efter mitt projektarbete som jag fick ett fucked up betyg på. som om man tog det jag verkligen la ALL min resterande energi på och slog mig rakt i ansiktet med det. lever mest för helgerna nu, då jag slipper vara på skolan och då jag slipper vara hemma. släpper taget.


/jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0