oh i beg you, can i follow

klickar in ett inlägg i brist på annat att göra. kanske ska berätta om helgen? i fredags så var vi (jlf) på oscar här i sundsvall där 150 dagars festen höll hus. jag och felicia satt på det mest konstiga ställe och förfestade, där min mor blandade groggar åt oss. gratis buss ner till stan och ganska pepp var vi allt! men när vi kommer fram så är det en frukansvärd orm kö. fanns inget annat att göra än att ställa sig längst bak och se snäll ut...

vi stod där i 40 minuter. och blev nyktra. och less. och när vi kommer in så är det hur mycket folk som helst känns det som, och vi tappar bort varandra och hittar lovisa och hittar varandra och felicia försvinner och lovisa försvinner och jag träffar amanda och så försvinner hon och så träffar jag lovisa igen. så det var kaos. dock hittade jag 100pix på golvet! så jag köpte en riiiiktigt för dyr 6a shot på 118 jävla spänn. varför kostar det så mycket här i sundsvall? i helsingborg då vi var där kostade det 50 kr. dåligt må jag säga.

vid två tiden gick jag ner till busshållplatsen och väntade på bussen i 50 minuter. skönt tyckte jag, att slippa trängas och skrika och svettas. sade några vad de förtjänade, sen kom felicia helt plötsligt! poff! så tog vi bussen hem och vi sov lyckliga i alla våra dagar!

i lördags så gick jag några varv på birsta med mor och syster. sen gick jag och felicia på ostkrogen och stannade där hela kvällen. mömz.

nu ska jag slänga ihop nått käk! undra vad det blir idag tro..
/jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0