felicia svarar....

Vilka länder har du besökt?
norge, grekland, turkiet, tyskland, österrike, polen, danmark, finland, söråker.

vad heter du i mellannamn?
greta, skitfint

om du var ett djur, vilket skulle du då vara?

en giraff

Vad tycker du om Robert Pattinson?

i remember me: sjukt snygg. twilight: nja

vilken är den bästa resan du har gjort?
vet inte, dom till kreta har varit rätt sköna

Har du några planer på vad du vill göra efter studenten?
eh nej

Vilka är de bästa artisterna/banden du sett live?
justice & teddybears

Har du en spotifylista att dela med dig av?

japp!

hur gammal var du när du fick din första kyss?

15 år minsann.

hur gammal var du när du blev kär för första gången?
det vet jag faktiskt inte, vet inte om jag varit kär än.

hur gammal var du när du förlorade oskulden?
15 år. lilla barnet vettni.

har du någon gång varit otrogen?
nej

hur många förhållanden har du haft?
0

hur många av dem var bra?

allihopa :)

har du någon gång legat med en kompis pojkvän?

japp precis allihopa. tänkte att det här var ett bra sätt att berätta det för er på! haha, obs. skämt.

Vilken är din absoluta favoritfilm?
pineapple express för den är så jävla episk

Favorit låt(ar) atm?
hela havet stormar - alexis
här inne hos mig - albin gromer
i follow rivers - lykke li

är du smart?
haha ja jag tycker att jag är väldigt smart.

har du bra betyg?
helt okejjjjj

vilken är din favorit-chips?
olika! men pringles är goda.

hur lång är du?
typ 170 cm, FETT JÄVLALÅÅÅÅÅNG.

vad har du för hårfärg?
vet inte riktigt, lite mörkblond

riktiga hårfärg?
ljusblond

har du något signum?

vet inte, jag brukar stå ganska fult med fötterna? eller vadå

är du nöjd med din kropp?
japp för det allra mesta så

tränar du något?
hahahahahahahhahahaa

vilken är din favoritmat?
papppas!!! pappas grillat, pappas lax, pappas carbonara, pappas sushi, pappas bearnaisesås, pappas allt!

har du någon gång bantat?
haaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahahhaha

Dejtar/träffar du nån ny kille just nu?
nej

Vilken skostorlek har du?
38/39

Har du några syskon?
japp, tre småsystrar

Vad har du för telefon?
en nokia:P:P:P

Vem är den snyggaste killkändisen enligt dig?


Har du någon favoritblogg?
japp. den vill jag ha för mig själv helst

Vad gör du när du inte kan somna?

tänker på hur bäst jag är

Vad gör du när du har tråkigt?

kollar facebook:) hihi

har du pojkvän, och isf vad heter han?
nej

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
idrott. hahaahaha.

Vilken är den bästa bok du har läst?

förmodligen resan till river sea

Hur träffar man en fin kille?

hahahahahaha.

Hur vill du vara när du är gammal?

såndär som barn är rädd för! skojja, vet inte. som nu fast med massa barnbarn.

Är du allergisk mot något? vad?

idioter.

vad är din favoritsak att handla?
koftor verkar det som, har fan tusen stycken

vad ska dina barn heta?
viggo om det blir en pojke och något som slutar på ie om det blir en flicka, fint

vilken superhjältekraft skulle du vilja ha?

vet ej

om du fick se ut som vem som helst, vem skulle du då vilja se ut som?

jessica stam

/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0