dom kallar mig drömmare

idag fick jag min klänning som jag beställt! det är väldigt ovanligt att jag beställer kläder från internet, har gjort det två gånger tidigare tror jag. så det är en stor grej för mig att få gå till posten och hämta ut ett paket! fast jag vet vad det är i så tycker jag att det är fett spännande att öppna paketet, ta på sig det som ligger i, och bli amazed hur bra det sitter utan att man ens provat det. haha över exalterad brud. här har ni en bild på den iallafall:

& som ni kanske ser så är det ju inte jag på bilden. i wish! men dock sitter klänningen bättre på mig, no mean to brag, men så är det. den sitter som en smäck! på henne sitter den så pösigt tycker jag. ingen risk på mina curves.

imorn kommer min mami upp till sundsvall! ska krama sönder henne, sen får hon fixa (haha höll på att skriva ficksa) mitt haur så det ser bra ut tills kvällen. jag hoppas det iallafall, beror på hur mycket tid vi får på oss. vi håller tummarna iallafall. jag och felicia är lite utstötta, våra vänner har fått för sig att förfesta med sina klasser. stackars oss, vart ska vi ta vägen? frågan blir obesvarad tills vidare, we will keep u posted.

▲ jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0