yo yo hoe hoe

hej barn! jag kom till stockholm igår kväll och vilken skillnad det är på tempraturen! sjukt ju. ändå går folk här runt som om det skulle vara lika kallt som i norrland, med pälsmössor och stora jackor. jag däremot trippar omkring i skinnjacka utan halsduk. det ÄR varmt people, sluta låtsas att det är freezin'.
idag ska jag jobba litt. drog med mig en väska med blixtar som väger ungefär 50 kilo skulle jag tro, FRUKTANSVÄRT TUNG. plus att den är sönder, så jag har fått tejpa runt hela väskan för att hålla ihop den. fick också rita lite fina lappar som jag satt på den, "FRAGILE!" "ÖMTÅLIG!" "VAR FÖRSIKTIG!" etc... skulle något gå sönder kan jag lika gärna ta mitt liv, så inte malte eller svanthe behöver anstränga sig.
är fett fin idag också, så ni vet. har mina hippie glasögon och min långklänning. känner mig vårig. det är fett. nu ska jag börja montera ihop alla grejer! saknar l&f, och s såklart.

/jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0