revofev

idag fick jag en tidning som handlar om att plugga vidare efter gymnasiet. jag behöver inte öppna den. det känns riktigt jävla skönt. jag slängde den rakt ner i sopkorgen. för jag har inte tänkt att plugga något mer, iallafall inte på ett bra tag. efter studenten så tänkte jag att dra på några festivaler, njuta av svensk sommar. sen tänkte jag dra till england på obestämd tid! eller jo jag kommer att infinna mig i sverige en kortare tid är det tänkt efter att jag varit i spanien i oktober, och kanske en vecka /förhoppningsvis en i månaden/ för att umgås med mina finaste. annars så känner jag inget behov i att stanna kvar, jag kan åka tillbaka och träffa lfs och de kan komma till london. jag ska kämpa till mig ett körkort så vi kan åka runt så mycket vi vill om helgerna. på veckorna tänkte jag jobba i carries tatueringsstudio och samtidigt lära mig att tatuera. jag har bestämt mig för att bli så jävla bra på att tatuera, jag vill verkligen bli en av de bästa. och jag tänker göra allt för att nå mitt mål. sen är framtiden helt tom. vad gör jag sen, när jag är en förhoppningsvis fullfjädrad tatuerare? jag hoppas på att kunna resa runt i världen, allra helst vill jag till japan och lära mig den gamla japanska tekniken.

jag vill bort härifrån,
men vem vet egentligen vart man hamnar tillslut?
/jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0