världens snuskigaste man

alltsååååååå urinvägsinfektion. allvarlig urinvägsinfektion. snarare fet jävla smärta. det går typ inte att beskriva, men ungefär som en glödgad kniv rakt upp i u know were. första gången jag gick på toa imorse så höll jag på att ramla av stolen, skrek och spydde lite pga smärtan. sedan gick det inte att sova, vaknade varje halvtimme för samma tortyr. det är det värsta, man måste gå på toa hela tiden = ett ständigt helvete. har fått medicin nu, så jag hoppas att det går över så snart som möjligt. blä.
det var så jävla varmt idag! eftersom jag inte kunde gå på stan eller göra något vettigt, så låg jag bara och samlade på mig mer fräknar på baksidan. det var 23.4 grader. i skuggan. king.
nej nu ska jag koncentrera mig på lost. jin&sun är söta.
kbai!
sdsss
ps. min högsta önskan är att ligga med mig själv.
/jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0