space-muffins

ddddddde
gjorde fett stora muffins med fett mycket blåbär i. eller?

var på crusing igår. jag tyckte det var ganska värdelöst, medans felicia tyckte att det var ganska kul. funderar på om vi var på samma ställe. frös ihjäl, gammgubbar som skriker efter en och små (och stora hahahhhaaaaaaaaaaaaaa) som åla omkring på marken och yla. gick till martin efter cirkus en timme, höll seriöst på att frysa fast. groggade på kalle sprätt för att hålla värmen. sov skönast när jag&pv kom hem.

fredagen var roligare, fotade NN i fintunneln som jag brukar springa igenom på min runda. gick riktigt bra:
ffsf tty bgff
drog sedan hem till martinki och käkade och spelade tvspel. dom spelade in en rulig film om fördommar och rasism, jag fick agera statist och sitta och läsa tidningen. jag tog mitt jobb på fullaste allvar, för jag vet nu hur det ligger till där nere i greke-land yada yada.
nu har jag ingen tid för detta, måste sticka upp till farmor och käka. kbai!
/jennifer

Kommentarer
Postat av: felicia

haha meh, jag tycker det var trevligt eftersom jag fick umgås med dig!

2010-05-09 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0