peppa tjejjer!!!!!

häej hallåe!

skönt med fredag. tackar gud. jag är avundsjuk på emelie som åker till turkiet idag! hade ju inte suttit alldeles fel nu. näää här äre kallt och jag har blåst bort idag! fast så kallt äre ju endå inte.. varmare än där uppe hos er! HAHA.

men idag, har jag varit på väla.... blä.. som vanligt. jag är en dålig människa jaa jag vet. har en för snäll mamma helt enkelt. aja. jag införskaffade mig ju i alla fall en nödvändig sak! en cdspelare till alla sommarens festivaler!!! hur skulle annars camp mellanfest överleva utan musicaaa??? TUR NI HAR MIG!!!!

såhär flashig är den iaf:

kanske inte den bästa råå.. men duger. vill inte lägga för mycket pengar endå om man tänker på dens överlevnad!!


och så köpte jag mig en fin hatt!
och lite andra kläder ocksååå. 5 plagg plus 2 par örhängen. 



KANSKE GILLAR ATT POSA???
jag är ju sexeyyyy!!!


/en fiali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0