NARKOTIKA

hahahahaha!! dör åt fias nya video..


är så lycklig att jag har en sån vacker vän.
och snart ska jag få träffa henneeeeeee, jättejättebra.

iallafall så har helgen varit helt okej! jajaaaaaa jennifer hade jättetråkigt igår på crusingen (tänkte skriva curlingen först, hhieieih) och jag har nästan dåligt samvete för att jag ville att vi skulle dra dit, men jajaa. jag tyckte det var helt okej iallafall, lite kallt dårå bara. sen hade jag ett telefonsamtal med fia som jag inte minns ungefär nånting av, jahaja. känns ju jättebra det. sa förmodligen jättesmarta saker. men skitsamma!
tänkte gå ut idag men så gjorde jag inte det! adjö.

/felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

dåligt rolig video att kolla på när man är hög

2010-05-20 @ 00:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0