lund

hej kära vänner. har precis kommit hem från lund. har varit där och shoppat lite. närå. men det är en speciell affär som endast finns där som sanna var tvungen att gå på. men såklart hittade ju jag något också. kunde inte motstå. övertrasserat till tusen denna månad. känns ju inte sådär perfekt.

jag köpte iaf en klänning där.. titta så fiiin

okej lite suddig... men får duga!

sen så köpte jag en till på h&m....:( men den är så sjuuukt fin. vill aldrig ta av mig den.

fett lång med får väll sy upp den dååå!
nu äre köpstopp. jag lovar.


bilder...


MAMMA RÖKTE?!?!?!?!?!

sanna posade..

och i bilen hem hade vi kul. vi är en fin familj.








nu ska jag börja göra mig redo för party ikväll. blir förfest på gröningen och sedan till danmark!!!!!
typ beroende.

hejdååååå!!/fiali

Kommentarer
Postat av: felicia

ååååhh så fiiin!! :D

2010-05-14 @ 18:53:27
Postat av: lovisa

gud vad fina klännings, och vad brun du blivit :D

2010-05-18 @ 12:46:45
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0