i've got something mc's can kiss

hej bloggälsklingsötmmmmh.
stockholm är förjävla gr8. ångrar härmed allt ont jag sagt om stan. saknar dock min morgon-pojke där hemma, hans hel festliga kompanjoner och felicia&lovisa såklart. tar med mig allihop nästa gång jag ska ner, och kastar ner ett lasso ner till hbg och håvar in fiali. dåligt härligt det lät då!
ja ja jag vet skit glad but i aint foolin'. OCH imorn ska det bli upp till 24 grader varmt, f1!
nu ska jag ta mig till närmaste affär och köpa mig ett par ostkrokar, sen ska jag bänka mig framför nya naruto avsnitten SOM FYI ÄR SÅ JÄVLA SPÄNNANDE SÅ JAG KISSAR NER MIG VARJE GÅNG DET KOMMER ETT NYTT AVSNITT.
aja ciao!
haahlkalffissaaaaa < AHHAHAHHAHA titt
slängköss
/jj

Kommentarer
Postat av: felicia

jahaaaa jag fick inte säga nåt men så lägger du upp såhär på bloggen!! haha ajaa, ser skitfint ut iaf:D

2010-05-14 @ 21:30:22
Postat av: jennifer

jamen det syns inte så mycket och det är typ inte så många som läser bloggen sattttt. jlfs är vip!

2010-05-14 @ 22:06:41
Postat av: fiali

åååh färgat håreetttttt!! najsss

2010-05-16 @ 15:57:25
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: jennifer

fätt, snart är det långt också sori lovisa

2010-05-17 @ 08:37:36
Postat av: lovisa

Åhhhh du har färgat håret, ser skit fint ut! fast nu vet jag inte om jag kan ha dig som höstmodell längre :o hah, men det skiter jag i. jag förlåter dig för hårförlägningen om vi åker till sthlm alla fyra tillsammans snart.. OK

2010-05-18 @ 12:50:30
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0