finväder...

hey yo bitches!
idag har det spöregnat hela dan.. de är ju kul.
nuuu äre långhelg iaf, så skönt. denna skolveckan har varit så skön. måndags var vi i landskrona, tisdag hemma, och idag har varit den enda riktiga skoldagen. fast riktig skoldag för mig är ju som... aa vet inte. slappt!! hade en sjukt rolig gympa lektion idag, vi skulle egentligen vara ute på kallis, och spela beach volleyboll. men nä. så det var bara min klass som hade hajjat att vi inte skulle vara där nere (har gympa med floristerna också). så jag och sara kom på en braa, trodde vi, idén att vi skulle köra inte-nudda-golv jagis. i HELA gympasalen. och mina vänner. den är inte liten om man säger så. så det tog typ en halvtimme att plocka fram allt.. och det var det jobbigaste jag varit med om, vi sprang runt å hoppade runt som dårar, lillklassen våran. men kul hade vi i alla fall! våran klass måste nog vara den klassen med bäst samanhållning i alla fall. så himla bra. ja!
en fågel flög förbi.. spännande. typ. nä.
men tur man har mamma vettu som säger åt en att ta med sig paraply!! haha jag och sara gick runt å skratta åt folk som inte hade paraply. evil. dom va så blööööööt. och jag är smart, har gummistövlar alla dagar det inte regnar, men näre väl regnar.. dååå tar jag tygskor!!
ooj nu ringer felicia. nu ska vi planera! hejdåååå
/fiali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0