you amaze me

nu är jag hemma hos mamma och som ni vet ligger det en ganska bra bit utanför stan. Förut när jag var ute och rökte så hörde jag en räv, på håll,  men farsinerande ändå, tänkte jag, att de håller sig så nära. Och nu, alldeles nyss, när jag var ute igen, så såg jag den skymta förbi ganska snabbt bakom bilden. så jag gick fram en bit, sakta, så den stannade upp.. och tittade på mig.
efter en stund när det känndes som att den hade vant sig lite vid mig. så satte jag mig ner en bit framför den, och den satte sig också
och där satt vi, en bra lång stund och bara sittade på varandra

utan tvekan, en av de häftigaste saker jag någonsin varit med om.


lovisa

Kommentarer
Postat av: fiali

sen hoppade han på dig och bet dig i näsan????:O

2010-03-22 @ 23:12:49
Postat av: lou

hahaha nej det gjorde den faktiskt inte :)

2010-03-23 @ 14:46:35
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0