vm i tråknezz

Tre saker jag inte förstår mig på: onda människor, matematik & rymden
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: en lila penna, ett hårspänne & ett blått papper med 3 namn på
Tre saker jag gör just nu: biter på naglarna, är sugen på något riktigt fett & lyssnar på wide eyes med local natives
Tre saker jag vill göra innan jag dör: bli gammal och grå med lfs, besöka så många länder som möjligt & bli jävligt lycklig
Tre saker jag kan: knäcka min egen rygg, dra armen ur led & fundera
Tre saker jag inte kan: sjunga, stå på händer & fånga stjärnor
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: den här, hela den här & den hääär!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: flyga, trolla & stå/gå på händer
Tre favoriträtter: pappas tacopaj, findus micromat-låda:lövtunn bit+beasås & pannkakor + glass + hallonsylt

/JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0