kroollig

Rolig dag på skolan, såg helt störd ut när Sofia fixade mig. Hon gjorde mitt överhår jätte lockigt. När jag skulle gå hem slängde jag det andra håret i någon slags knut och la krullet på sidan och ..... JAG GILLARE
jag tror att jag ska börja locka hela håret ibland. och nej, inte sånadär hollywood lockar, dör nog hellre. jag kör på krull, de e naiz




hahaha madde ringde nyss och var typ skit frustrerad på en kille på hennes praktik, han var tydligen helt galen, & mytonman.  hahahah och så var det en annan kille som hette kebba som jobbade där och madde trodde han hette Kebab
dog skrattdöden när hon berättade det. lyckad tjej



ser ut som jag har jätte konstiga kanintänder på sista bilden
har inte det, lovar
nu ska jag titta på tv. hihi
pusshej
med vänliga hälsningar er trogne följeslagare lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0