The heart is a rebel

asså jag tror jag är lite kär i moto boy.. jag vet inte om det beror på hans underbara musik, hans charmiga leende eller, om det är det faktum att alla hans kärleks låtar är tillägnade hans fru?
jag tror att det är en blandad kompott..
men lixom, hur kan man inte bli helt varm i hjärtat när med lyssnar på de här låtarna 1 2 3 och tittar på de här bilderna?

vem kan vika från den blicken lixom




haha jag tror att jag gillar honom så mycket typ enbart är för att han är så kär i sin fru. det har jag läst. SÅ FINT JU

hahaha, aah men shit

älska jennifers förra inlägg! hon är så bra
ikväll ska iaf jag, felicia och mr chips på date i min mörka säng med en film
förhoppningsvis så får vi sällskap av jennifer



hejdo


ps. lyssna på musiken vi tipsar. fatttta

typ som Dead Man's Bones. pa pa power


lovisa

Kommentarer
Postat av: felicia

älska moto boy!

2010-03-20 @ 00:18:27
Postat av: lovisa

JAG MED

2010-03-20 @ 01:01:02
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0