Sundsvall stolthet

Arvika har en tävling för alla affischerare där vi ska ta en bild med affischen tillsammans med stadens stolthet. haha jag och mamma gick först till torget och skulle sätta fast den på gustav adolf statyn, så vi kunde ta kort på den. sen ta ner den. Men tejpjäveln fäste inte! haha, vi såg nog as dumma ut

MEN SEN gick vi till hotell knaust.. Ni vet, där en kung har ridit upp för trappan.
och asså jag har aldrig varit med om så hjälpsamma människor i hela mitt liv! haha, han i Receptionen kallade in en annan tjej om skulle ta hans plats så han skulle kunna hjälpa mig. han ville verkligen att jag skulle få en bra bild. skit gullig, och så pratade vi om musik och grejjer och kom fram till att båda (typ) känner Bessem. ni vet han som håller på med musik och jobbade på bergeforsens skola? remember?

vi höll iaf på ett tag och satte en tejp över hela trappan så att affischen skulle komma i mitten. haha det gick inte ens att gå i den sen.


och så fick jag ett plåster för jag började blöda på fingret

jag tror jag ska börja hänga där..

iaf.
Nu måste alla hålla tummarna så att jag vinner tävlingen!

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0