soft eyes

Allt går sådär skrämmande bra just nu. nästan så att jag går runt och väntar på ett platt fall.
Imorgon är alla i jlfs samlade! och det är ju amazing, OCH så har jag blivit erbjuden jobb på Belle Visage!
Asså jag tror inte ni fattar hur stoort det är. det är enormt.
plus att idag (som var min sista dag) fick jag en spray tanning, bara sådär, för de vill att jag ska lära mig. När jag skulle gå hem så kramade alla mig och så fick jag en hel påse med presenter! En body cream, en remover, en picett, en mascara och en förpackning med något jag inte vet vad det är..
jag älskar dom
Nu är jag iaf sjukligt brun av spray tanningen
vill typ skratta rakt ut när jag ser mig i spegeln 



brownie

hejdo
lovisa

Kommentarer
Postat av: jennifer

helvete vad brun du blev!

2010-03-26 @ 19:19:08
Postat av: lovisa

jag vet! du ska få se ikv. det ser nästan konstigt ut

2010-03-27 @ 14:36:03
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0