So Easy

finns det något bättre än att vakna av sig själv? nej troligen inte. väckarklockan lixom dödar energi

så filmen igår var helt okej, jag gillren.
ikväll orkar jag fan inte göra någonting alls! så jag ska åka till mamma och vara mammas lilla flicka och mysa. troligen stannar jag där hela helgen. ååh jag ser fram emot det värsta mycket, det är nog första gången som jag längtat efter att åka till mamma. min mamma är bäst.
men hon har sin dator på inlämning tror jag :o hur ska jag överleva? hoppas att hon fått tillbaka den

aja på måndag åker jag och johan till stockholm

och moms på  built to spill
tryck påren



kommer på siesta
typ the shins meeting death cab
amazing


och nu har jag gympa men ska ta det lugnt för mina lungor håller på att kollapsa
och jag har fått världens fetaste vagel i ögat

det var allt för mig så länge
/L

ps. Felicia den jäveln har blivit affischerare för hultsfred. eftersom att hon inte skrivit det själv, så gör jag det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0