Röyksopp

jag antar att alla är typ skitless på mig nu för att jag snackar om festivaler heela tiden men nu får ni fan bli det, för det är det enda jag tänker på
festival är det enda som snurrar i min skalle just nu, och ja, i sommar kommer jag få höra just "det snurrar i min skalle" på en festival. jag vet inte riktigt vad jag ville få fram av den där meningen man jag tyckte att den blev rätt så fyndig. haha, tönt.
felicia har iaf fått sina siestaaffischer nu och jag har inte fått mina? om dom börjar krångla nu också precis som det gjorde med Arvika affischerna så blir jag galen.



men nu är det inte så långt kvar till siesta! bara typ två månader
och på Söndag fyller jag 18

kyss osv..
lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0