plastic beach

Tjenis! Jag tänkte bara tipsa om två album som jag lyssnar sönder just nu. Och dom står längst upp på min "vill se live på festival"-lista också just nu.

Nummer ett är Gorillaz's nya album, Plastic beach! Klicka på bilden.

Enligt mig dom två bästa låtarna på albumet är;
4. Rhinestone Eyes
16. Pirate Jet



Nummer två är Chad VanGaalen's album Soft Airplane! Det går tydligen inte alla klicka på bilden... funkar inte riktigt som det ska detta.. aja. Albumet finns på Spotify.

Ja om jag bara får välja två låtar här med då.. så blir det nog:
1. Willow Tree
2. Bones Of Man

... men alla är bäst!





Sofia... Fiali...


Kommentarer
Postat av: felicia

jaha här skriver man med stora bokstäver och grejjer.. undra vilken festival gorillaz kommer till, arvika kanske? ellre wow, förmodligen..

2010-03-16 @ 17:28:56
Postat av: felicia

ELLER HULTSFRED. okej, jag tror hultsfred!

2010-03-16 @ 17:30:17
Postat av: fiali

vadåååå var har du skrivit det???? jaa men dom måste ju ba bli släppt n¨ågonstans, men frågan är var..?

2010-03-16 @ 18:28:14
Postat av: lou

gilla.inlägget

2010-03-16 @ 20:49:59
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0