pirr i magen...?

hej världen!

i min väntan på linnea sjögren så sitter jag och fjnatar mig med mig själv.. asså ni vet ju hur de är att ha något nytt!? man kan inte riktigt låta bli de. och nu äre så att jag har en ny kamera! 

på bilden nedan tycker jag att jag blev väldigt snygg! och så hände det något övernaturligt med ljuset.. värt att visa er tycker jag!



och cirka en halvtimme är linnea framme för byte i stockholm, men stackarn måste vänta på nästa tåg i 4 och en halv timme?!?! vad äre för fel på sj idag?? så brukar det inte gå till! såå eftersom hon är bäst i hela världen som kommer och hälsar på mig så tänker jag vara bäst i hela världen tillbaka och prata med henne i telefon dom dryga timmarna. snel.


det finns ett litet pirr i min mage som jag inte riktigt vet vart det kommer ifrån? är jag kär..?? nej. de är jag inte. eller jo möjligtvis i mig själv då.. men kanske är för att jag lääääängtar så mkt till en massa saker? för idag har jag tänk extra mycket på bra saker som ska hända i framtiden, helgen, sommaren och flytten!!

och jag tror jag är kär i mig själv faktiskt... jag älskar mig själv så mkt så jag vill leva resten av mitt liv med mig. FAN VA UNDERBART! undra om man kan gifta sig med sigsjälv? isåfall ska jag göra det:)



med vänliga kärleksfulla hälsningar fiali.

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha :) inget konstigt med det fia. du är en väldigt älskvärd person <3

2010-03-05 @ 09:23:35
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0