one more rep!

yoyoyo bloggelibloggen!
idag har jag int gjort så micket. sov till två, steg upp och fyllde vattenflaskan på nytt och satte mig och kollade på 500 days of summer. har sett den 35239100 gånger. för att den är bra. sen åkte jag och farmor till lille snällis tanten som har en maskerad butik här i hoodet. lånade grejer till nästa fotografering som kommer att ske på tors, kommer bli king.

har inte kunnat ätit idag, har bara druckit 1000 liter vatten och ätit lite kiwi. vet inte vad det är, men mår så jävla illa efter att jag käkat något. aja, imorn ska jag och farmor på birsta och kolla på ett plagg jag checkat in ett bra tag nu. julls skvallrade och sa att det var på rea! i was like YEAH BABY!

har glömt att visa den här killer tröjan/linnet/dunno jag köpte för en vecka sedan på erikshjälpen för en tia.
saas
tyckte att den passade på en tränings narkoman som jag..hehe.heheheheehh
nu ska jag kolla på juno och ta mig en kiwi. bai!

Kommentarer
Postat av: lovisa

JUNO ÄR BÄST

2010-03-30 @ 11:08:28
Postat av: jennifer

JA! michael cera <3

2010-03-30 @ 11:11:01
Postat av: felicia

är det bara jag som typ inte gillar juno alls? tycker den är obehaglig på nåt vis jag..

2010-03-30 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0