ojojoj

sällan sånt här händer mig, säger jag bara.
Idag när adam skulle skjutsa mig till pramtiken så krockade vi.
bilden är typ helt kvaddad och kommer troligen skrotas, den blev helt förstörd och det rykte och lälckte överallt.
VI kom nyss hem från vårdcentralen, adam mår bra, jag också för det mesta. jag fick ett blåmärke på benet och känner mig konstig i höger arm och nacke. annars är det lugnt, vi hade tur.
tjejen i bilden framför hade mindre tur. hon fick troligen någon slags hjärnskakning och tyvärr eventuellt lite whiplers..

nu ska jag gå och duscha, sen bädda ner mig
har ont i huvet
buhu

lovisa

Kommentarer
Postat av: jennifer

men gud! bra att ni mår bra iallafall!!!!!

2010-03-23 @ 15:02:33
Postat av: fiali

vi är din änglavakt baby<3

2010-03-23 @ 16:26:51
Postat av: johanni gradiiiiiiiin

jag for förbi dig då du stog och rökte då :o hehe.. skickade sms till dig men tror jag har fel nummer :( KRAM

2010-03-23 @ 21:29:28
Postat av: lovisa

ja vi hade tur<3

haha jasså johanna, ja jag såg attt du skickade sms :) men min display har blivit helt konstig så det gick inte att läsa vad det stog.

2010-03-24 @ 09:17:07
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0