ny design...

hej hej! jag har fixat lite med designen här jag! för jag var less på den gamla och blir förvirrad när det är vit text på svart bakgrund.. ser texten på väggen sen liksom när jag tittar bort.. inte okej. haha inte för det blev mindre snurrigt nu, men allstå jag bara älskar psykadeliska mönster, det är liksom det finaste jag vet!

headern är tillfällig bara för jag tänkte att jennifer skulle fixa nått skoj, och jennifer, du får göra lite små ändringar med designen om du vill! men ta inte bort mina mönster bara!!!! hihi.

förövrigt har jag inte gjort mkt idag.. jag har varit hemma från skolan, sen har jag varit på sjukhuset. men som vanligt äre ju inte nå fel på mig.. är jag hypokondriker?? kanske de.. men jag fick iaf en antibiotika kur så jag hoppas jag mår bättre efter den.


och idag har jag kommit fram till ett bra beslut i mitt liv! jag ska flytta här ifrån, men inte till sundsvall.. tyvärr! men till den närmsta staden som har min linje jag går! förmodligen sollefteå eller övik:) vad tycker ni om det???? :D jag tycker det är AWSOMEEE! men det blir efter sommaren isf.

hejdååå/fiali

Kommentarer
Postat av: felicia

aaaaaaah fan va snyggt fia!! älskar desingen:D men fattar inte varför du ska flytta om du inte ska flytta till sundsvall? :(

2010-03-03 @ 15:50:02
Postat av: fiali

för jag ska komma närmare er! det blir antingen framförs, sollefteå eller övik! så kan jag komma hem vaaarje helg:D

2010-03-03 @ 16:06:18
Postat av: lovisa

jag tycker det låter som en jätte bra idé fia! då behöver du inte hoppa av skolan och du kan komma hem mycket oftare! två flugor i en smäll. as bra ju :D

2010-03-03 @ 18:52:35
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0