lust for life

sätta upp affischer - check på den du
dammsuga - check på den du
packa lite - check på den du

fick 250:- av min älskade fader nyss. bara för att.
dammsög iofs, men vadå..
han är jätte sjuk, vverkligen jätte jätte sjuk. han är som ett litet barn stackaren. han ringde nyss och sjukänmälde sig och dör typ nu av värsta ångesten/dåligt samvete. första gången han sjukanmälde sig på tre år eller nåt sånt.
asså tänk om man hade den självdisciplinen lixom?! då hade man ju varit miljonär för länge sen

och jag är så sjuukt rastlös idag. känns som jag har suttit inne i ett år, fast det bara är en helg.

vill göra massa tröjor känner jag, med typ sånahär motiv
vet inte hur man gör dock. får fråga jennifer


//Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0