kul man kan ha...

hur kan detta vara så roande? och även att göra detta på fyllan.. är bland det roligaste man kan ha!



haha...


idag har jag.. varit på skolan, chillat, klippt i ännu mera kläder, städat och rensat garderoben, möblerat om mitt rum... och jaa.. det där ovan.. som jag inte riktigt vet vad jag ska kalla det, förvränga mitt ansikte kanske?



och.. bara en gång i mitt liv har jag gråtit för att jag har tyckt att en låt är så bra, hahahah. jag tyckte det var så magiskt så jag faktiskt började gråta.. det var i somras när jag såg MGMT på popaganda, så körde dom min absoluta favoritlåt av dom, pieces of what. och jag kunde inte hålla det inne för det var så vackert och så vidare.. hahah. men idag!!! hände det igen;O alltså vissa kan ju tycka att detta är helt sjukt, att man gråter för att en låt är bra! inte för den är sorglig eller något sådant, utan just för jag tycker att den är så sjuuukt bra! men den andra låten då, självklart av markus k! fast med laakso då, jag har lyssnat på låten sjukt många gånger, men just då, kände jag bara.. ååh vilken perfekt låt! så kom tårarna... laakso - my gods, bara lyssna! och tyckte du inte den var så himla speciell? lyssna igen!! och kolla upp texten också.



hejdåååå

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahaha älskar bilderna i mitten :D!!

2010-03-24 @ 09:08:54
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: lou

jag gråter till låten "Melectric - Ramona falls"

2010-03-24 @ 09:14:11
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: fiali

en gråtlista borde göras! en grön där alla kan lägga in sina gråtlåtar

2010-03-24 @ 09:23:32
Postat av: felicia

HAHAHAh på tredje bilden ser du ut som en groda typ, örhängena är dina ögon & piercingarna dina näsborrar:D åhh jag saknar dig fia!!

2010-03-24 @ 12:10:18
Postat av: rasmus.

fuck yeah, snygg tjej!

2010-03-24 @ 23:38:10
URL: http://taxitax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0