kissemiss ungar!

Hej på er!
Gårkvällen var sjukt rolig, hade en liten förfest hemma hos mig med random folk jag inte riktigt känner.. Men why not? Jag körde på endå! Heheh, vi hade trevligt sen drog vi till danmark. Vi skulle egentligen till retro, men efter en massa strul med poliser på knutan(knutan=buss/båt/tåg station) så blev vi väldigt försenade i planerna, så vi kom till danmark runt halv 1-1 tiden. Och då är det inte längre gratis inträde på retro, så vi skippade det. Tappade bort killarna så vi drog på en liten pub, där jag har hängt ett antal gånger nu. Den jag berättat om förut som jag och Linnea dansade på baren på! Men jag gillar den! Det är väldigt litet där så det är kul att komma in där och alla känner igen en! Hahah självklart bad dom mig dansa... men nej! Aldrig så vild utan Linnea! haha. Så försvann mina svenska vänner för dom tyckte det var tråkigt, så jag var hela kvällen med mina danska "vänner".. Hade sjukt trevligt hela kvällen, den slutade dock lite konstigt, med surisar och sådant, ska inte gå in mer på det här!

Självklart knäpptes det bilder igår, som jag skulle vilja lägga upp, men jag har dom inte och kommer inte kunna få dom på ett tag heller. För att Elwina, en trevlig tjej från igår, som även sjöng för mig och det var det bästa jag hört tror jag! men i alla fall, det var hon som stog för bilderna och hon har ingen dator nu. Så sorry.. Nu får ni ta tummarna ur rövva och komma ner och hälsa på mig gott folk så ska vi röjjjja i danmark! Mitt number one favorit land!

Nu ska jag på bio med några idioter... Måste springa. Hej!

Och just det.. min kissemiss har fått bebisar, så nu är man mormor! Lägger in bilder sen på dom små liven!

Fialiii den bästaaa

Kommentarer
Postat av: lovisa

FAN VAD BRA FIA. jag vill åka tilll danmark med dig. kul att du har kul. hah

2010-03-20 @ 15:22:52
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

Fin blogg ! =)

2010-03-20 @ 17:46:08
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

Varsågod! :)

2010-03-20 @ 18:38:49
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0