Just waiting for the sun to set

kom hem från Belle Visage typ, NU?! klockan är fan sex.. vad är detta
har specis solat, gjorde det igår med, kommer bli superbrunis av den här praktikplatsen haha

MEn HALLÅ. jag träffar fan felicia jämt men glömmer alltid fråga det viktigaste i världen just nu
FELICIA SKA VI BESTÄLLA TÅGBILJETTER TILL SIESTA NU ELLER?! börjar bli brådis.

har städat lite idag också. tummis uppis där då
känner att jag alltid måste länka något i ett inlägg, helst musik. Så nu slängde jag ihop en liten spotify lista! favoriter för dagen
enjoy

lovisa your saviour

Kommentarer
Postat av: fleicia

aaaaaaah juste, kanske kan va bra grej att ha.. tågbiljetter alltså. men vi kirrar det i helgen! eller?

2010-03-18 @ 18:54:30
Postat av: lovisa

ja dewt tycker jag! men fia sa att vi skulle prata med kerttu. han kanske kunde fixa åt oss :)

2010-03-18 @ 19:30:18
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: fiali

lovisaaa jag kan kom på nu att han inte kan de, han muckar idag ju!

2010-03-19 @ 09:32:45
Postat av: lovisa

MEN just ja! :o aah , men iaf felicica! dåå köper vi bara en biljett!! och delar på den eftersom jag är vuxen, och en vuxen får ju ett barn på köppet :D

2010-03-19 @ 09:36:13
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0