jlfs

 
ååh se bara vad söta vi är tillsammans!! nu klarar jag mig inte utan er längre! jag ska hem så är det bara!

fast jag ska flytta till kramfors, för att jag inte tänker skita i skolan och det är det närmaste jag kan komma om jag ska gå kvar på samma linje som jag går nu, fast på en annan skola då! så då blir det egen lägenhet och grejjer. och det bästa av allt är ju liksom att jag kommer komma hem varje helg! fast det blir efter sommaren då.. OCH DÅ ÄR LIVET ETT DISCO IGEEEEN!!! åh älskar livet stenhårt nu!!!


och tre andra bra saker:


/fiali den glade!

Kommentarer
Postat av: lovisa

BRAAA <3

2010-03-03 @ 20:25:35
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: fiali

nej.... BÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!<3

2010-03-03 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0