it's all about the lights

ja här sitter jag och mår lite mosigt. sov ungefär 3 timmar imorse, vi kom hem till lovisa vid..ja vad var klockan? halv 10? jag vet inte. gick från södermalm till norrmalm. och jag har fått upplevt min första kväll med minnesluckor. början av kvällen är helt klar, tills vi skulle ge oss iväg och skulle på någon krog/fest/sitta i en bil/jag vet inte. men det blev fest, tg. sen går det utför. jag vet att jag satt mig i en bil som var jätte jätte trång, folk överallt. jag tappade hatten 1000, lovisa blödde näsblod, felicia försvann NEWSFLASH, sen bråkade lovisa och ante asmycket där på morgonen men sen they made friends. sen rev vi massa affischer på navet. kul liv yaya.

men jag tror att jag hade kul iallafall! det är det viktigaste!

och nu ska strålkastarna riktas mot vårt kära födelsedagsbarn, lovisa.
jg
ffg
efdsg
g






GRATTIS!
/JJ

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh :D tack så mycket vännen ! <3 lav jo

2010-03-21 @ 17:24:21
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0