happppiiiiiiiiiiiiiiiiii

HAHAHAHAHAHA JAG ÄR SÅ JÄLVA GLAAAAAD!!!
lelle kommer ner till mig imorgon, hon ba tar tåget inatt, rakt av!!

så i helgen blire festligheter i grannlandet! får se hur de går, vi satt och prata om det igår och satt och skratta att det förmodligen kommer sluta med att vi försöker simma hem eller något.. vi blir så jälva sjuka tillsammans! sååå jälva mycket konstiga saker jag och lelle har varit med om alltså, dom sjukaste festupplevelserna händer alltid oss! så helgen kommer bli awsomeeeee

och efter sommaren kommer allt bli bäst! haha jag och lelle ska bo tillsammans, haha fattar ni vilken jävlusk fest lägenhet det kommer bli.. kramfors mansion elller?? hahahha.

hahahahahhaha älskar allt just nu!!


se upp!!!!


OCH RÖYKSOPP @ SIESTA! KOMMER BLI MAGISKT!!

/fiali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0