hair

ja asså dagenn
fick beröm på praktiken!  duttigt.. kvick och effektiv var orden de använde tror jag. skrytarn lixom.
jag och felicia har snurrat runt med affischer hela eftermiddagen och jag trodde jag skulle tappa mina fingrar. .så.jävla.kallt. jag som trodde det var vår. haha och sen när vi gick förbi teatern så var det någon slags inkastare där. och jag vetty, med mina smidiga ord lyckades få in oss gratis. den var rätt så bra, den handlade om miljön, och vilket kändes intressant. de avslutade iaf föreställningen med den här låten,
den är ifrån musikalen Hair. jag älskar den filmen, så jävla underbar, mysiga låtar på nåt vis också


och så älskar jag albumet som fia tipsade om här på bloggen för några dagar sen!
för er som missade vilket så lägger jag upp igen här.
jag har hört dem förut men aldrig riktigt uppskattat dem
jag älskar hur de kombinerar electro med munspel på låten TMNT Mask
genialiskt

lovisa

Kommentarer
Postat av: fiali

jaa alltså jag vet visst är han ett geni?!?!alltså han själv gör all musik själv med lite små intrument, jag vill såååå hemskt mkt se han live. det tar lite tid att uppskatta, men när man väl har fattat så är man fast :D hahaa

2010-03-17 @ 22:52:44
Postat av: lovisa

:D ja verligen! rikttigt bra musik hurru

2010-03-17 @ 23:00:29
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0