kalla kårar

asså jag har suttit och tittat på Illuminati klipp på youtube i typ minst en timme och det känns så sjukt obehagligt. dom styr typ min hjärna säkert. och finns det nåt som jag fan är rädd för på riktigt så är det för att bli typ hjärntvättad. skit läskigt, kollar efter symboler och gömda meddelanden överallt nu
blir lite psyk



här påstår de att illuminati låg bakom machaels jocksons, prinsessan diana och 2-pac's död
för att de försökte avslöja dom typ
så om jag dör nu inom snar framtid är det illuminati som ligger bakom det.

haha , ja jag tycker det är ganska intressant iaf
(länkar)
illuminati illuminati

/L

Kommentarer
Postat av: fiali

jag hatar dom och jag tror stenhårt på allt dedär.. vene vart jag ska ta vagen alltså

2010-03-02 @ 19:59:00
Postat av: lovisa

eller hur?! så jälva obehagligt. dom försöker kontrollera ens tankar..

2010-03-02 @ 20:39:19
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: fiali

haha haru tänkt på arvika festivlaens "märke" påminer sjukt mkt om illuminati... :P

2010-03-03 @ 02:19:07
Postat av: lovisa

AMANGAD! nu när du säger det så :O fan vad äckligt. vi stöttar säkert illuminati även fast vi inte ens vet om det

2010-03-03 @ 13:49:59
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0