fredagsmys

Jennifer och felicia har precis varit här. skiiiitmysigt var det! vi såg på Flyga drake och filosoferade, filmen var bra, jag tror alla släppte minst en tår vid något tillfälle
så där har ni ett filmtips. flyga drake

haha jag googlade på fredagsmys, och wikipedias förklaring var "Fredagsmys är en aktivitet där familj eller vänner samlas på fredagkvällen efter en slutförd arbetsvecka och firar helgen med lugn samvaro" hha, sött.

Jag önskar att vi får filosofi tillsammans i trean, det skulle vara skit bra tror jag :D så mycket som vi filosoferar skulle det bli mgv rakt av, och det skulle vara underbart att få ha lektion med dom

nu har jag ätit så mycket chips så jag tror jag spricker. nu sa jag titta på film med papi, hoppas alla haft en lika trevlig fredagskväll som oss

lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0