festivalpepp

har aldrig varit såhär festival pepp förut. har köpt en hel del grejjer i sthlm och nu när jag kommer hem ser jag lixom att det bara är en massa shorts och solglasögon..  hade på mig alla grejerna förut och låsades at jag skulle på festival, nynnade till och med på hultsfredsfestvaeln.. hahahhah



FV. sjal från kenya, linne från beyond retro, solpuder, stråhatt från weekday, örhängen från kenya, blommiga solglasögon från Monki, solglasögon från Beyond retro, ringar-svart och röd ros, örhängen röd ros, rosa läppstift - tjallamalla


V. linne med tryck både fram och bak och väst från beyond retro
H. randig tröja från H&M och blommiga shorts från beyond retro




hejdå
& ikväll ska jag vara med felicia
det var allt för mig

posss'
/lovisa

Kommentarer
Postat av: fiali

sexyy guurl

2010-03-11 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0