english och katt

hi! i'm english speaking now..
hehe nä! men dom senaste dagarna har jag ägnat mig åt väldigt mycket engelska faktiskt, har ju en massa danska vänner nu för tiden.. and i must spek english with them asså. danska är ett fett fult språk, en sjukdom i halsen skulle jag kalla det.  meeen, det är ju bara bra detta, att prata mycket engelska, bra sak att kunna liksom, att vara bra på! jag är ju faktiskt en riktig höjdare om jag får säga det själv! förutom på fyllan.. då mumlar jag bara och tror jag är bäst, och pratar skitfort och tror själv att jag pratar det flytande.. så blir de bara en sörja av alltihopa! förstår inte ens hur folk förstår mig??


idag har jag börjat måla en tavla! skitfin blir den:) tror jag... hoppas jag.. jag är ju inte direkt en sån begåvning som min käre vän jennifer! men jaa.. jag gillar de, de som är det viktiga här!
och så har jag re-designat ett par tröjor! ett tips! är du less på en ful gammal tröja? klipp lite i den så blir den fiiiin! jag har tagit gamla stora t-shirtar och klippt dom till riktigt snygga oversize linnen! och lite annat skoj då! aah.. sen har jag inte gjort så mkt mer idag förutom varit på skolan och sånt där tråk.

nu vill jag ha fredag! för dååå ska jag heeeeem!! underbart!!! haha jag ska ta ledigt halva dagen på fredag för att jag ska hinna gå på väla innan tåget går.. normalt?? känner att lite nya kläder är ju aldrig helt fel innan man ska komma hem och äga partyt! och något jag har fruktansvärt dåligt med, är klackskor.. så det måste också inhandlas! fast klackisar är ju inte riktigt min grej, men ibland så känns det som ett måste, så man kommer upp i alla andras höjd!

fick nyss en bild av malin, min syster, på kissekorvarna!! ååh huaa va sött! lillemor ligger och gose med sina små barn! jag skrek ba rakt ut när jag såg bilden; ÅÅÅÅH HUUUUUUUUAAAA!!! jag har fått något fel.. varenda gång jag ser något sött djur, så skriker jag rakt ut, JÄMT! även om jag går någonstans ensam.. ute.. haha!

slänger upp bilden på kissemiss....ar





världens bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0