danmark<3

ååh så jälva söta mina danska vänner är! jag har varit borta en helg och dom saknar mig redan! glad jag blir! hihi
 

gårkvällen var ju helt okej, varken bra eller dålig om man säger så.. jag hade trevligt:) fast mkt tid gick åt till att ta hand om andra.. en stackars kille som råkade somna ute på balkongen, och han måde ju inte bra när han vaknade om man säger så! hahaa åå det var så synd om han! och lovisa.. jag försökte väcke henne i tre timmar(Y)
sen badade jag och lovisa i ån.. sen gick vi hem till henne och sov. och vi har legat och sovit exakt hela dagen. mys med lite alone-time med lovisa:) älska henne jaaaaaaa.
och jenne och fellan ocksååååååååå, älskar alla!

nu ätr jag chips och kollar på wipeout.. sen äre ballar av stål! underbart.

/fiali

Kommentarer
Postat av: lovisa

vi hade en super mysig bakis dag! <3

2010-03-29 @ 16:12:36
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0