Cigarette smoker fiona

vilken underbar dag! Innan jag gick och la mig igår så rullade jag ner persiennerna så att jag skulle kunna sova läänge för en gångs skull. jag brukar aldrig göra det i vanliga fall, men gjorde det igår, eftersom jag är så stört ljuskänslig och vaknar av minsta lilla ljuslighet...
och när jag vaknade i morse?! lyckan. jag har suttit och myst på balkongen halva morgonen och sen har jag och pappa ätit stor frukost med mycket givande samtal. lovely

IKVÄLL så ska vi feste lite, jag fyller ju 18 imorgon så vi ska förfesta några st hemma hos mig och sedan ska vi på krogen. för efter kl 12 är det ju tekniskt sett söndag = födelsedag. så jag förväntar mig ett "grattis på födelsedagen" av krogvakten.

Nu däremot sitter jag bara i mjukiskläder med en handduk på huvudet och lyssnar på Arctic monkeys, Chad Vangaalen, Crystal Castles och annat bra..
haha vilka kommer ihåg den här låten förresten?
hahahahha. AS BRA JU, stabilt. dom kommer till arvika

kyss osv..
lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0