chew lips

Det var sjukt kul idag på Belle Visage! Jag fick verkligen vara delaktig. Jag fick vara med på några av behandlingarna så jag har sett när en tjej blev tatuerad på ögon brynen, en som tog bort håret på kroppen med laser osv. får sitta i receptionen och svara i telefonen också.
rätt fränt, efter bara första dagen, och jag får typ sola och träna hur mycket jag vill

Men jag blir fan skit frustrerad på västermalmsskola. varför får jag inte gå vilka ämnen jag vill? fattar int. Men nu har jag iaf sökt efter utökad undervisning..

ps. läs den här bloggen. den är bra. och så gillar jag Detektivbyrån
och name the pet lite på något wierd way. Men mest där här låten - så jäävla mysig, dör av mysighet

hejdo
/lovisa your saviour




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0