bawringg

jag har så tråkigtttt.
lov suger ju verkligen. känner jag. nu. har inte gått utanför dörren idag, grejt. har endast legat i sängen med min man och matat honom, kittlat varandra, läst och kollat på made. att sitta vid datorn är ju också jätte tråkigt. så jävla TRÅKIGT. dör tråkdöden.

på fredag åker jag ner till stockholm med min syster, till mamma. vet inte vad jag ska göra där, jag vill typ, åka tunnelbana? kolla i cp-butiker och typ inget mer. har alltid gillat tunnelbanor, fast jag knappt åkt någon. det går så fort! och oftast är det intressanta personer där. problemet är att jag inte alls vet vart alla cp-butiker ligger! och när jag säger cp-butiker menar jag butiker där det hänger grejer fulla väggarna, i taket och överallt. spelar ingen roll vad som hänger överallt, kläder/skor/skivor/doftgranar/drömfångare whatevah. och jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en nais skivaffär, med LP skivor. skulle va fräääänt.

a justja, det är ju viktigt hur den bakom kassan ser ut också, typ helst såhär:
gdgd
eller såhär:
fff
kbai!
/JJ


Kommentarer
Postat av: felicia

men åh ska alla till stockholm utom jag dåå.

om du vill på en skivaffär så ska du på pet sounds på skånegatan! och om du vill handla kläder så ska du gå på götgatan :)sen finns de en ascool kläd/grejaffär som du skulle älska men ja kommer inte på vad den hetereer..

2010-03-09 @ 18:43:33
Postat av: f

okej beyond retro & american apparel måste du också gå på!! men den bästa kommer jag inte pååå....

2010-03-09 @ 18:49:34
Postat av: jennifer

okej! :D du får gärna följa med mig om du vill u knoww!

2010-03-09 @ 18:49:56
Postat av: fiali

PET SUNDS PET SOUNDS PET SOUND!!! SKÅÅÅNEEEGATAAAAN

2010-03-09 @ 21:48:11
Postat av: lovisa

HALLA. JAG ÄR JU OCKSÅ I STOCKHOLM! HAR VARIT PÅ ALLA BUTIKER SOM ÖR NÄMNDA HÄR OVAN, IDAG:D halla. har köpt massa. vad ska ni göra i sthlm? give me a call, we might hang bitch

2010-03-09 @ 23:35:46
Postat av: felicia

men hur länge ska ni stanna då lovisa? :o

2010-03-10 @ 00:10:08
Postat av: lovisa

vi åker hem imorgon tror jag. aah på torsdag :) då vill jag uuutututut!

2010-03-10 @ 10:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0