äntligen

jag känner mig så jävla glad nu för tiden. och gud vad jag har längtat efter det. kanske beror det på allt jag tagit tag i, löst alla problem och känner att jag är på väg någon stans och inte står och stampar på samma ställe hela tiden. kanske beror det på mitt foto projekt som jag är så peppad på att jag håller på att smälla av. kanske beror det på vampire weekend, animal collective, jj, salem och the wombats. kanske beror det på stephenie meyer. kanske beror det på min farmor, som ställer upp i ur och skur även när jag inte förtjänar det. eller kanske på min underbara pojke, eller mina bästa vänner.

kanske beror det på alltihop. det enda jag känner är tacksamhet.

såja, iallafall. idag har jag lite saker att göra!
först ska jag fräsha upp mig själv lite. en mini makeover tänkte jag.
sen ska jag åka upp till farmor och sy & fika, göra en kuliss, äta och sådär.
sen ska jag ringa min pojke och önska honom lycka till på spelningen.
kanske läsa ut tredje boken, kanske lyssna på musik.
&jag måste börja NU.
/JJ

Kommentarer
Postat av: lovisa

fan vad härligt att du känner dig glad jennifer! det förtjänar du. lycka till med projektet,jag vill gärna vara med och titta när du fotar :D

2010-03-19 @ 17:17:19
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0