alltzå helt seriöst

tjeinare.
sitter och lyssnar på two door cinema clubs nya. tycker att den är kung. kung kung. helgen va väll dö bra. jag och min man sov med varandra på fredagen, och myste hela lördags eftermidagen. han har lämnat fina lappar i rummet lite här och var som det står fina saker på. han är så fin.
i lördagz vare fezt. trevligt trevligt. åt den godaste mackan någonsin med MYCKE!(internt) vitlöksauss på subben med felitcha jimmy newtron och e-mail. så jävla roligt vare! nöjD. kom hem halv 5, he.

OCH ALLTZÅ. vädret förstör mig inte bara psykiskt, utan också fysiskt:

så jävla äckligt. så jävla förtvivlad.
skorna läker in fukt och då strejkar mina hälar. så när jag kom hem så kliade jag lite, och det föll av en liten hög häl-skinn. VIDRIGT JAG VET!!!!!!.... ska fila ikväll. enda in i benet. sen smörja. gu va ja ska smörja!!!!!!

åh, jag & felicia tog farväl av fiali idag. vinkade av henne på tågstationen. så jävla sorligt var det. jag började gråta lite efteråt. hatar guudbajs. men hon kommer snart igen! min lille lille vän.

YO GOTTA GO CUZ I'M A HORSE
KBAI!
/JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0