alltså hej!

jag har så sjukt mycket att berätta.. så jag vet inte var jag ska börja. har inte kännt någon tid för blogg när linnea varit här.

men mina fina vän linnea sjögren kom hit i fredags.. vare va? aah kanske de. självklart blev det utgång på en gång, i danmark såklart:) förtså gången för både mig och henne i danmark(elle jag har såklart varit där men inte festat där) så vi blev helt förälskad i stället. vi hade ju ingen aning om vart vi skulle, så som tur va så träffade vi två stroppar på mc donalds innan så vi åkte över med dom. hade väldigt roligt hela kvällen, var på en klubb som heter retro! okej lite fjortisvarning kanske.. men endå, hade så fruktansvärt roligt!!! (strippstångar var inblandade...) röjj som fan:D

jag sov i danmark...? hos någon jag inte ens minns namnet på.. normalt? inge sånt som ni tänker nu... utan bara för att jag inte vågade åka båten hem själv för linnea hade redan åkt hem tydligen. men så följde dom killarna vi var med på kvällen med hem till mig för linnea hittade ju inte ens hit stackarn, så hon fick försöka förklara för dom vart hon skulle, så dom hjälpte henne hem. jätte snälla killar! meen... när jag kommit hem på morgon och killarna dragit, så kommer mamma och frågar var hennes nya kamera är?? nääej.. då var TRE kameror borta och ALLA lelles pengar. inte kul. haha även att jag liksom har tre st kameror liggande på mitt rum utan vidare.. närå, men det var min egna, min mosters och min mammas nya som hon hade köpt bara några dagar innan. hde alla framme för jag hade haft lite minneskort problem och så vidare.
men dom är polisanmäld och så vidare.. så vi får se hur det går med det. no verkstad på polisen alltså.



men det var bara att bita ihop och börja om igen. så på lördagen åkte vi självklart till danmark igen, och även samma klubb. fast på lördagar är det 18+ och fredagar 16+. men vi kom ju såklart in endå:D hihi bus! hade en lika rolig och trevlig kväll på lördagen också, dock inte lika vild, hade mest bara trevligt med dansk pojke:D ja! lite bilder kanske..?


HAHAHHA JUST DET! på knutan på lördagen, när vi gick ut och räkte medans vi väntade på båten, så kom denna man fram till oss och stog och tjatade i ca en halvtimme om hur snygga vi var. han verkade desperat.. så vi tog med honom så han skulle bjuda på alkohol på båten, och det gjorde han såklart:D men fyfan var knäpp han var.. rökte inne på båten, och när vi var framme i danmark så ställde han sig och pissade rakt på gatan, och så sa jag; men nej vad gör du? alla ser ju.. då stog han fram snoppen och ba; aah kolla då!! HAHAH jag vill inte se sa jag och gick ifrån han. så kom han efter och började skrika; VARFÖR FÅR JAG INTE KISSA VART JAG VILL??? jag: men jo ingen har sagt nått? han: JAG FÅR PISSA VAR JAG VILL!! SKA PISSA PÅ HELA DANMARK!! FUCK DANMARK JAG SKA PISSA PÅ ER!! alltså... herregud vilken människa.. som tur var så blev vi av med honom efter han dragit med oss på någon 40+bar..


vi bråkade och när vi blev sams på båten så låtsas däckade vi..


söndagen tog vi det bara lugnt, ute och gick promenader och njöt av mc donalds glass! men måndagen.. nog den sjukaste dagen.. linnea hade hittat en dansk nummer på sin mobil, så skickade hon såklart sms och frågade vilken det var, och hon var typ 100% säker på att det var en skitsnygg kille hon träffat på lördagen. så vi bestämde att vi skulle åka över och träffa honom. jaa.. innan jag berättar vidare måste jag visa en bild på han hon trodde det var!snygg ju!
så vi satt och väntade och kollade efter detta ansikte på stationen i helsingör.. men.. då kommer det en svart man... SVART man.. och säger - hej linnea! hahaha och vi har aldrig skrattat så mycket i hela vårat liv!!! inte rasistikt men alltså... raka motsatsen till var vi hade väntat oss att det skulle vara. men i alla fall, så följde vi ju med såklart, han hade med sig en vän också som var väldigt trevlig:) men hur som helst.. så hamnade vi i christiania!! helt sjukt och oväntat. det var en upplevelse må jag säga! så vi satt och på en bar där och bara chilldrack några öl. jag tycker stället var helt underbart! så sköna människor och åååh vad jag älskar det:D hatar knark.. men älskar christiania... hur går det ihop? hahaha. på något vis gör det det för mig iaf:D
god öl!

sen tog vi det rätt så lugnt några dagar, linnea h'lsade på min skola, vi gick på bio, åt på mysig resturang och fikade mest. och en hel del långa promenader. så nu är vi fit!..... sen gick det över... hhehejajaja.

sen blev det ju helg igen!! och gissa vad vi gjorde i helgen? näe.. inte svårt att lista ut. vi var i danmark helt enkelt. fast faktiskt inte på retro. det var något speciellt den helgen, så man var tvungen att visa leg, även på fredag när det är 16+. men det visste inte vi.. så vi fick inte komma in. men vi hängde på en liten bar alldeles brevid. där folk satt och rökte vattenpipa. och jag tror inte det var en endaste med dansk ursprung om man säger så.. så man fick väldigt mkt uppmärksamhet av alla killar! och speciellt när linnea drog igång och började dansa.. alla bara satt där och chillade typ, så kommer vi in dit och se blev det värsta festen!! för vi drog igång bra musik där, och det slutade med att vi dansade på baren....??? hahahaha.. tur man kan bete sig hur fan man vill i ett annat land, för det är ingen som känner en där:DD underbart tycker jag! hahah och även.... så var den någon som stoppade pengar i bh;n på mig när jag dansade:S:S:S skitsamma tänkte jag och köpte öl för pengarna!!:D heheh. lördagen ägnade vi oss åt ungefär samma sak.. fast lugnare och jag var ensam..:S haha nejdå, jag var inte ensam, jag var med danskar, men linnea den jäveln.. hon hittade tydligen någon ute någonstans som hon åkte till köpenhamn med och åt på donken.. sen åkte dom tillbaka! haha. jag letade henne i timmar.. sen blev jag så less så jag tänkte skita i henne och åka hem själv.. men precis då när jag ska kliva på båten klockan 5 på morgon, så kommer hon springandes!! och hade med sig en kille som följde med oss hem! trevlig kille:)

och bara för man pratar om killar på det sättet att dom följt med hem, så behöver ni inte tro det ni tror:) för inget sånt har hänt denna helg som ni kan snacka om, ni vet ni som inte har ett eget liv att snacka om:) hihi.

nu känns det som jag skrivit en uppsats.. men skulle kunna skriva femtåååån gångerrr så mkttt.... så jag ska nog börja runda av!

måste bara säga att sommaren kommer bli så fruktansvärt awsome!!! hajjar ni liksom att damain marley och nas till hultsfred!!!! mäktigt som fan. dör.

känner en frukstänsvärd pepp nu. så jag provade lite huvud outfits eller vafan jag ska kalla det... skydd mot solen är både snyggt och bra! så en sjal på huvet och solbrillor är aaaaaaaaaaaaldrig fel!


åååh vad snygg:))) och jag njuter av väldigt mycket damian marley nu. detta är den absolut bästa låten nånsin!

hejdååååå/fiali

Kommentarer
Postat av: lovisa

men guud vilket långt inlägg! haha, det verkade iaf as kul. jag önskar att jag hade varit med

2010-03-15 @ 18:19:41
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0