alltså fuuuuuu

idag har jag kräkts 2 gånger pga tress och ångest. känns sisådär asbra. en gång före & en gång efter träning = förlorade 1 kilo bara sådär. jag har ingen studio att vistas i imorgon. jag har mina modeller klara, men nu ingen studio. LIKSOM ALLT VAR KLART VAD ÄR DET FÖR FEL? vill typ aldrig åka tillbaka till skolan för jag blir så jävla sur på dom. stress påverkar mig så jävla stört dåligt. både psykiskt och fysiskt. så sen ska jag ut i skogen och kolla om jag hittar någonstans att gräva ner mig.

ps. lfs, jag kan tyvärr inte vara med er ikv b'cuz min pojkvän har beslag tagit mig.
nu ska jag gå och tömma magsäcken. hej.
/JJ

Kommentarer
Postat av: felicia

men jennifer!! du får inte kräkas, ta det lugnt nu!!

2010-03-31 @ 17:57:02
Postat av: julia hennström

puke in my mouth :) go girl!

2010-03-31 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0