aaaaah

blir galen. först och främst måste jag säga att jg älskar felicias förra inlägg, så jävla roligt igår. nu sitter jag inne i antes datorrum för han skulle typ runka eller nåt. jag driver inte. han skulle det, så jag fick gå ut.
ASSÅ IGÅRKVÄLL<3
känner lixom lite denn.  mm
min mobil är hos anton eriksson? fattar inget. måste få tillbaka den, vet bara inte hur eftersom en viss person har ju gått och blivit citronen, ska aldrig mer höra av mig
och det går inte att lyssna på musik på den här datorn. asså det blir jag mest galen på av allt i hela världen, fan det är aldeles TYST, det skrämmer mig. är jätte sugen på att lyssna på salem al fakir - keep on walking, också
och anna vann melodifestivalen igår?! hahahaahaha amazing. helt otroligt ju, henne känner ju jag. nästan.
vi satt bänkade hemma hos ante och hade supermysigt melodifestivalen pepp. jag röstade på anna, felicia röstade på salem al fakir och ante röstade på.. manboy låten, bara för att han var snygg. röstade dyra numret också, för att skänka pengar
jag gillar att vara här hos ante. och jenny hans mamma är höggravid, föder typ vilken sekund som helst, hon kommer in varrannan sekund med an massa adorable barnkläder och jag smälter som ett litet, jag vet inte vad.

lägger upp en bild på brittan så ni fattar att det är det ända som finns att titta på på den här datorn
ante är besatt
pratade en jävla massa politik igår också, det var fan skit kul. jennifers pojkvän Pontus är en vetttig kille

aja. det här inläggget skulle kunna bli hur långt som helst för jag har inge bättre för mig
men nu får det vara nog
//Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0