1000-0 till idioterna

hejjeehe bloggnnnn.. jaha jag har ju praktik nu, roligt. idag var det faktiskt det, var på en intressant grej på morgonen och efter lunch kom jennifer och vi var lite hand&kompismodeller, och sen var vi i studion och lalla på =) kan ju lägga upp bilder därifrån imorn när jag har tråkigt.. är förresten fett peppe på jennifers projekt och att jag skafå va alice!! mh meneeeeee fredag imorn, skönt. ska köpa ny jacka & kanske skor, får se hur snäll mamma känner sig.
men ska lyssna på hot chip och itne försöka sova nu. här är min marslista också, om nån känner sig intresserad.
hoppas det går bra på hockeyn ikväll också, jo men faktiskt. hejrå


ja modell´?
per som fotat.

felicia

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÅH SKA DU FÅ VARA ALICE?! JAG VILL VARA MED OCH TITTA DÅ! KOMMER BLI AS COOLt

2010-03-18 @ 19:27:30
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: lovisa

och sen när började du bry dig om hockeyn, har jag alltid undrat...

2010-03-18 @ 19:28:38
URL: http://jlfs.blogg.se/
Postat av: felicia

jaa:D haha jo men nu äre ju slutspel och såntdär.. lite måste man ju hejja på:D hah

2010-03-18 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0