vi kan gå igenom eld

har ett viktigt meddelande till tjejerna.
jag ska nog inte på någon festival i sommar. kanske popaganda då, men ingen annan är jag rädd. det blir för dyrt och då kan jag inte åka ner till england.  jag ska nog åka ner till dit och lära mig lite mer trix och fix med tatueringar mm. jag har inte riktigt bestämt mig än, men det blir nog så ändå. jag tycker att det är jätte tråkigt att jag måste välja mellan två saker jag verkligen vill och så, men england väger självklart mer eftersom jag
1 älskar att vara där
2 älskar carrie
3 får lära mig massor som jag måste lära mig för att bli tatuerare
4 får bo där gratis och leva där i stort sätt gratis.
jag kommer missa alla feta artister mm, men ni får berätta i detalj senare. hur man än vrider och vänder är utbildning och jobb viktigast (jag veeet tråkig chei_92).
aja, den som lever får se.
nu ska jag ta pendeln+t-banan in till stan, pozz.
/jennifer

Kommentarer
Postat av: felicia

svikare

2010-06-19 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0